ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ ст. с. РОЗЖАЛІВ
Наше село існує з часів Галицько-Волинського князівства. Перша згадка про Розжалів збереглася в архівах міста Белза, де записано, що в 1388 р. село було підпорядковане Белзькому князівству (Мазовецьке князівство). З 1426 р. Розжалів належав до Сокаля. Тут проживало 1154 особи. Віддавна в селі була церква, навпроти церкви – дерев’яна школа і пожежна частина. За Австро-Угорщини школа була однокласова.
В 1907 р. в селі збудовано муровану червону школу. В цьому приміщенн
і працювала 4-річка. Всі діти мали змогу вчитися на рідній мові (із викладанням польської). У 1967 р. за сприянням колгоспу «Україна», головою якого був Шевчук Петро Степанович, розпочалося будівництво нової школи. У цей час директором школи був Галайко Володимир Онуфрійович. З 1970 р. цю посаду обіймав Дубик Дмитро Юліанович. Саме на його долю випало відкриття новобудови. 5 грудня 1971р. перед своїми вихованцями ласкаво відчинила двері світла, простора альма-матер. Цей день став незабутнім для жителів села, батьків, учнів і для вчителів Розжалівської школи.
У перші роки незалежності України педагогічний колектив школи почала очолювати Марія Василівна Горбай. Людинарозумна, ділова, енергійна, сповнена бажань творити. Школа стала другою домівкою як для вчителів, так і для учнів.
В серпні 2015 року директором навчального закладу стала працювати Гаєвська Галина Михайлівна, за фахом вчитель історії. Людина працьовита, відповідальна, творча, яка постійно піклується за оновлення приміщень, дбає про навчально-виховний процес. Батьки і діти, педагогічний колектив раді такому енергійному керівнику. Унаслідок компетентності та творчого підходу до справи Галина Михайлівна забезпечує вміле, висококваліфіковане управління освітнім процесом. В школі працює 17 педагогічних працівників. З них: «спеціаліст» – 4; «спеціаліст ІІ категорії» – 3; «спеціаліст вищої категорії» –10;
звання «старший вчитель» – 11; «Відмінник освіти» – 4. 13 вчителів є випускниками нашої школи.
Місія школи:
Створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів; забезпечення якісної освітньої підготовки учнів на рівні державних освітніх стандартів з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення. Формування духовного розвитку учнів, високоморальних якостей патріотизму.
Школу нову заселила
Дружна учнівська сім’я –
І цьому дню прекрасному
Не буде забуття.
Коментарi